Date necesare pentru contract si factura


Denumire Firmă…………………………………………………….
Persoană Fizică ……………………………………………………..
CUI / CNP ………………………………………………………………
Nr.reg.com J……….. /…….. / ………………………..............
Cont Bancă RO……………………………………………………….
Banca…………………………………………………………………….
Sediu social al firmei (adresa) ………………………………..
Cod Postal ……………………………………………………………..
Program de lucru:…………………………………………………..
Persoana de contact (delegat):……………………………….
Nume si prenume / functie …………………………………….
Carte de Identitate / Buletin ………………………………….
Seria / nr. ……………………………………………………………..
Eliberat de Politia / la data de………………………………
Telefon contact …………………………………………………….
Email de corespondenta ………………………………………


1. Datele vor fi redactate si trimise în format digital (nu scanat) pe adresa portalbihor@gmail.com.
2. Veti primi pe adresa de “email de corespondenta” factura în valoare de 400 lei, ce reprezintă inscriere în catalogul online, pe o perioadă de 1 an si contractul de servicii aferent acesteia.
3. Un exemplar din contractul semnat si stampilat de către dumneavoastră va fi trimis la firma noastră în următoarele moduri:
- personal,
- prin email (scanat si expediat) prin “email de corespondenta”, sau
- prin postă, la adresa firmei noastre.
4. Efectuati plata prin virament bancar sau numerar la sediul nostru. Confirmarea plătii o puteti face, astfel: telefonic sau copie OP trimisă pe email de la adresa “email de corespondenta”.
5. Informatiile (texte, fotografii,etc) se trimit în format digital pe adresa portalbihor@gmail.com care vor fi publicate in termen de 48 de ore de la efectuarea plătii.